Aktie: 10% extra korting

Klachten

Altijd je klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen info@hardhoutdiscount.nl
Of stuur ons een WhatsApp bericht. Zie onderstaande text hoe een klacht in te dienen.

WhatsApp   


Wij streven naar 100% klanttevedenheid 

Maar weten ook dat er soms bij ons, of bij jou als klant iets mis kan gaan waardoor er ontevredenheid ontstaat. Wij zijn kritisch naar onze eigen organistatie, en proberen een zo goed mogelijke proces te ontwikkelen waardoor wij klachten kunnen voorkomen.  Maar let wel; "recht is recht en krom is krom" zeker niet elke klacht is terecht. Niet elke klant zal tevreden zijn met onze klacht afhandeling, dat beseffen wij ons. Toch steven wij wel naar een 100% klachtoplossing en tevredenheid. Onze spreuk; "Een klacht is een kans om beter te doen". Daardoor proberen wij, bij een gegronde klacht en soms ook een ongegronde klacht, altijd beter te doen.

Een ontevreden klant, kan nooit ambassadeur van ons bedrijf zijn. 

Lees ook de algemene en garantie voorwaarden voordat je je bestelling plaatst. Het is belangrijk om te weten wat je wel en niet mag doen met onze producten. Zo heb je langer plezier van je zelfgemaakte project. We geven alleen garantie als je aan alle garantie en montage voorwaarden hebt voldaan. Montage

Het indienen van een klacht
Als je onverhoopt een klacht hebt dan dien je een volledige documentatie aan te leveren. 

1-Het bestelnummer
2-Aantallen of stuks waar de klacht op gebaseerd is (+ houtlengtes vermelden)
3-Aantallen of stuks onderbouwen met foto's van het gehele project + detail foto's
4-De volledige opbouw maten, lengte x breedte
5-Wat is de onderligger afstand of wat is de paal afstand (met meetlint op de foto's zichtbaar)
6-Uitgebreide klacht omschrijving (maximaal 600 tekens)
7-Voorgestelde oplossing (maximaal 200 tekens)
8-Heb je zelf gemonteerd of uitbesteed? (Naam bedrijf)

Alleen als je punt 1 tot 8 volledig hebt ingediend, nemen wij een klacht in behandeling. Normaliter geven wij binnen 7 dagen een reactie.

Beoordeling van je klacht:
Als je een een vlonder of schutting hebt gemaakt, en niet alle producten bij ons hebt gekocht vervalt je garantie per direct op het door jou aangekochte product. Het combineren van verschillende houtsoorten of materialen in een project, leid vaak tot problemen met inwerking van de verschillende producten op elkaar. Als je een ander hebt ingehuurd die jou project heeft gerealiseerd, dan dien je eerst deze aan te spreken. En ons de documentatie volledig te overleggen. 

Wij beoordelen je klacht strikt op de inhoud van de onze montage tips, algemene en garantie voorwaarden te vinden op onze site onderaan elke pagina. Let op; zelfs een kleine montage fout leid vaak tot een compilatie (opstapeling) van verschillende problemen. Daardoor kan je niet de kwaliteit van het hout ter discussie stellen, wel de montage. Zorg er voor dat je strikt aan de garantie en montage voorwaarden hebt gehouden, alleen dan kan je klacht gegrond worden verklaard.

Onze producten en de presentatie
Daarom staan er duidelijke foto's en productomschrijvingen op onze site. We hechten veel waarde aan je mening, en klanttevredenheid. Belangrijk is het om wel de montage instructies te volgen. Want niet correct gemonteerd, is natuurlijk nooit geen garantie.

Wij zullen je altijd te woord staan, en de klacht zo goed als mogelijk proberen op te lossen.

Leidt je klacht niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Trusted Shops. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.